Om Bloggtävlingar:

Jag är en tjej som älskar tävlingar online, och framför allt blogg tävlingar. Jag har själv faktiskt vunnit flera tävlingar, och vill nu försöka hjälpa andra att göra det samma.
Därför kommer jag har att tipsa om bra blogg tävlingar, med en länk till varje blogg tävling, så att den som är intresserad lätt kan delta med en gång!
Tävlingar på nätet kan nämligen vara ganska svåra att hitta om man inte läser varje blogg själv.
Så varför inte prova att delta i tävlingar på bloggar? Jag hjälper dig!

tisdag 20 maj 2014

Vinn en valfri poster

Det är Mizzy som lottar ut detta, här.
Du kan vara med och tävla fram till den 29/5 2014.

1 kommentar:

  1. För en tid sedan hjälpte du mig genom att skriva en bloggpost om en tävling som jag arrangerade på min sajt. Nu har jag dessvärre fått besked från Google att de inte tycker det följer deras riktlinjer att denna länk finns till min sajt.

    Därför undrar jag ifall du skulle vilja vara snäll och radera detta blogginlägget från din blogg? (http://blogg-tavlingar.blogspot.se/2011/02/jag-ar-med-och-tavlar.html)
    Det skulle betyda mycket för mig då jag vill göra allt för att uppfylla Googles regelverk om länkar.

    Hoppas på din förståelse angående detta. Hör gärna av dig när blogginlägget är borttaget eller om du har några frågor angående denna ovanliga förfrågan (hakanliljeqvist snabel a gmail.com)

    Ha en bra dag! / Håkan Liljeqvist

    SvaraRadera